5 عنصر اساسی برای باور و قانون جذب -

Wiki Article

شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، تعالی سازمانی را به‌عنوان یک آرمان در اهداف و برنامه‌های خود مورد نظر قرار داده‌است.[۴][۵][۶]

در حالی که قانون جذب در سال‌های گذشته به دلیل کتاب‌هایی مانند «راز» مورد توجه مردم قرار گرفته است با این حال شواهد علمی نمی‌تواند این ادعا را تأیید کند.

این قانون نشان می‌دهد که با حذف چیزهای منفی از زندگی می‌توانید فضا را برای دستیابی به چیزهای مثبت آماده کنید. بر اساس این اصل محال است که فضایی کاملاً خالی در ذهن و زندگی انسان وحود داشته باشد بلکه این فضا بیا مثبت است  یا منفی. پس مهم است که ما این فضاها را با مثبت بودن پر کنیم.

پس باور علت تامه است یعنی شاید حتی بیش از ۷۰ درصد موثر و تاثیرگزار باشه ولی کافی نیست

ایده های کسب و کار، کتاب موفقیت، درآمد دلاری، درآمد از اینستا در پیج اینستا رایگان ارائه خواهد شد.

در واقع وقتی هم که ما چیزی را تجسم میکنیم داریم باور میکنیم و میپذیریم که آن هدف را داریم و زمانیکه آن هدف برایمان باورپذیر شود بدستش می آوریم.

وقتی این ها خودشان باور را ساختند درراستای رسیدن به هدف باید دیگر مواردهم باشند

من سوشیانت زوارزاده، آقای روان‌شناس، روانکاو و وب سایکولوژیست هستم. مشاهده همه نوشته های سوشیانت زوارزاده →

انتقال فناوری و تکنولوژی روز دنیا به داخل کشور و ساخت و اجرای داخلی

آن‌ها تلاش کرده‌اند، زمان زیادی صرف رفت و آمد به کلاس‌های متعدد کرده‌اند، هزینه زیادی پرداخته‌اند ،کتاب‌های آموزشی زیادی خریده‌اند، اما نه به اندازه کافی!

علی [فاعل] شک دارد [حالت] که در آینده تهران ترافیک کمتری داشته‌باشد [گزاره].

اما همهٔ ما به خوبی می‌دانیم که بدون تلاش چیزی ممکن نمی‌شود. آیا می‌توانیم بدون مطالعه دربارهٔ ویتامین‌ها چیزی دربارهٔ آن‌ها بدانیم؟ آیا می‌توانیم بدون درس خواندن و فقط با خواستن در کنکور رتبهٔ اول را به دست آوریم؟ آیا می‌توانیم بدون تمرین نواختن گیتار، فقط با خواستن بتوانیم گیتار اينجا کليک کنيد بنوازیم؟!

راهبری و مدیریت دستیابی، بومی‌سازی و به‌کارگیری دانش و فناوری‌های نوین در ابعاد مغزافزاری، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در صنعت برق‌آبی و انتقال تکنولوژی با شناخت نیازهای کشور و منطقه و نگاه به آینده

↑ ۴٫۰۰ ۴٫۰۱ ۴٫۰۲ ۴٫۰۳ ۴٫۰۴ ۴٫۰۵ ۴٫۰۶ ۴٫۰۷ ۴٫۰۸ ۴٫۰۹ ۴٫۱۰ ۴٫۱۱ «نسخه آرشیو شده». بایگانی‌شده از اصلی در ۲۴ آوریل ۲۰۱۴. دریافت‌شده در ۱ ژوئن ۲۰۱۴.

Report this wiki page