راهنمای قطعی قانون جذب در قرآن درباره قانون جذب

Wiki Article

شاید رسیدن به خواسته با توجه به وضعیت فعلی تان، یک آرزوی محال بنظر برسد اما شما باید نیروی مغزی خود را آموزش دهید تا بپذیرد که سرانجام موفق خواهید شد و به خواسته ی خود خواهید رسید.

هر فکری که درون ذهنتان می آید دارای یکسری انرژی و ارتعاش است , که این انرژی به کائنات و جهان هستی فرستاده می شود و کائنات پاسخ آن را به شما میدهند .

در این زمان احساس شادی، عشق، قدرشناسی و قدردانی می کنید و احساسات مثبت را در خود پرورش می دهید.

بعد از این که فهمیدی چه احساساتی دارید باید به خاطر فرستادن ارتعاشات منفی افکاری که باعث ایجاد چنین احساساتی در شما شده است را ببخشید.

قانون جذب هم دقیقا مانند این مثال عمل می کند! وقتی شما در طی روز به چیزهایی که میخواهید برسید فکر می کنید و با استفاده از تمرینات قانون جذب احساساتتان را خوب می کنید باعث میشود راه رسیدن به خواسته و هدفی که دارید در مسیر شما به شما نشان داده شود.

 فردی که عزت نفس بسیار بالایی دارد اعتماد به نفس بالایی هم دارد. اما فردی که هیچ از عزت نفسی ندارد و خودش را یک شخص ناتوان و حقیر می داند نمی تواند به درستی از این قانون جذب کائنات استفاده کند.

بگذارید مسئله را ساده‌تر کنیم. زمانی که یکی از هواداران قانون جذب دربارهٔ سلامتی کامل به کمک قانون جذب با من صحبت می‌کند و به من می‌گوید هر بیماری را می‌توانیم با قانون جذب درمان کنیم، از او یک چیز ساده می‌خواهم. به وی می‌گویم بیا شاهرگت را با یک تیغ ببر و سعی کن با قانون جذب مانع خونریزی و مرگ شوی. یا کاری ساده‌تر انجام بدهید. این نوشته را با قانون جذب از اینترنت پاک کنید!

 افکارتان شبیه به یک طناب است، شما با طناب نمی توانید چیزی را از خودتان دور کنید . شما به هرچیزی فکر کنید آن را به طرف خودتان میکشید و جذب میکنید.

همه می‌دانیم که مثبت اندیشی خوب است اما تفاوت مهمی در مثبت‌اندیشی و قانون جذب وجود دارد و آن تلاش است. ما می‌دانیم که مثبت‌اندیشی به ما انگیزه و نیروی کافی برای تلاش می‌دهد تا بتوانیم به اهدافمان دست پیدا کنیم، از شکست نهراسیم و با چالش‌ها روبرو شویم.

 قانون جذب کائنات یک قانون طبیعی است، و در همه زمان و همیشه اينجا در حال عمل کردن است. این قانون کاری به بد و خوب ندارد، همه چیز را بر اساس افکارتان به شما میدهد.

آخرین مرحله این است که ایمان به روند کار را حفظ کنید و به قدرت جهان برای تحقق آرزوی خود ایمان داشته باشید.

به زبان خیلی ساده منظور از حس خوب این است که همیشه شاد باشید. منظور از حس خوب یعنی شاد بودن، رضایت و آرامش داشتن، احساس امنیت، داشتن اعتماد به نفس، احساس سپاسگزاری، احساس نشاط و… تمام اینها مربوط به احساسات خوب است.

به نظر من شاه کلید اصلی قانون جذب داشتن احساس خوب است. مهمترین هدف شما برای استفاده از قانون جذب باید این باشد که همین الان حس خوبی داشته باشید. باید در تمام لحظه زندگیتان احساس تان را خوب نگه دارید.

وقت بگذارید و تصمیم بگیرید که واقعا از زندگی خود چه می خواهید.

Report this wiki page