دوره آموزش سئو و به همراه اسرار برتر سئو

Wiki Article

این که ارزیاب‌ها چه کسانی هستند و داستان این کتاب چیست را در صفحه کتاب راهنمای ارزیاب‌های گوگل بخوانید.

روز به روز به تعداد کاربرانی که از طریق گوگل نیازهایشان را جست و جو می کنند، اضافه می‌شود.

به همین دلیل است که مطالب را از پایه تا پیشرفته در کلیه برنامه های دوره گردآوری می کنیم.

تاثیر آن بر جذب بازدیدکننده و افزایش فروش اهمیت آموزش سئو را دو چندان خواهد کرد.

سئو چه محدودیت هایی برای کسب و کارهای آنلاین ایجاد می کند؟

توصیه می‌کنم حتماً این مقاله را بخوانید. یا اگر به دنبال یک آموزش عملی و کامل هستید دوره تحقیق کلمات کلیدی نوین مناسب شماست!

ما در نوین یک مقالۀ خوب در مورد تحقیق کلمات کلیدی داریم و صفر تا صد این مبحث را آن‌جا توضیح داده‌ایم.

وبسیما به عنوان بزرگترین و به روزترین مرجع آموزش سئو در ایران خدمات ویژه ای به مخاطبین خود ارایه کرده است. با انتخاب هریک از صفحات زیر اطلاعات بیشتری در مورد سئو و حواشی آن کسب خواهید کرد.

اما متاسفانه هنوز نتیجه دلخواهی نگرفتم و زیاد بازدید ندارم.

بهینه سازی سرعت سایت رو ذکر نکردید … لطفا پست اپدیت کنید و این مورد هم اضافه کنید چون تو سئوی داخلی نقش مهمی دارد

ممنون میشم اگر مقاله ای کامل و جامع در مورد تکنیک آسمان خراش دارید لینکش رو بهم بدید یا هنوز اگر مقاله ای در این مورد ننوشته اید مقاله ی کامل بنویسید. چون واقعا تکنیک بسیار خوب و موثری در زمینه سئو است .

بهشون زیرنویس اضافه میکنم. توضیحات در موردشون مینویسم و حتی بعضی هاشون رو ترجمه میکنم.

ترتیبی که برای خواندن مقالات" آموزش رایگان سئو "به شما پیشنهاد می‌کنیم:

با بهینه کردن حجم عکس‌ها می‌توانیم به بهبود سرعت بارگذاری صفحات سایت کمک می‌کنیم.
گاهی اوقات کاربران می‌گویند که سئو رایگان است! شاید سئو در ظاهر رایگان باشد اما هنگامی که روی آن تمرکز می‌کنید، متوجه می‌شوید که سئو هم هزینه‌های خود را دارد. از تولید محتوا گرفته تا لینک‌سازی همگی نیازمند هزینه هستند.

پس با خواندن این مقاله اولاً یک نمای کلی از سئو را می‌بینید و دوماً دیگر کسی نمی‌تواند با حرف از سئو سرتان کلاه بگذارد. حتی می‌توانیم یک قدم جلوتر برویم!

سئو چه محدودیت هایی برای کسب و کارهای آنلاین ایجاد می کند؟

اولین مزیت سئو این است که شما می‌توانید مخاطبان هدف خود را جذب کنید. در واقع هنگامی که کاربران کلمات کلیدی موردنظر خود را جستجو می‌کنند، به این معنی است که به آن حوزه نیاز دارند.

ما توصیه می‌کنیم به دنبال روش‌های سئو کلاه سفید برای بهینه‌سازی عملکرد و رتبه‌بندی وب‌سایت خود باشید. درست است که این تکنیک یک راه طولانی است اما مطمئن باشید شما مزد طی کردن این راه طولانی را خواهید گرفت.

برای یادگیری سئو اول باید اصول و کلیات آن را یاد بگیرید. بخشی از این مفاهیم با دیگر تخصص‌ها مثل تولید محتوا، تجربه و رابط کاربری و طراحی وبسایت هم‌پوشانی دارند. یعنی سئو یک تخصص مستقل نیست.

با توجه به اهمیت آگاهی از الگوریتم گوگل، بخش دیگر آکادمی را به الگوریتم گوگل اختصاص داده‌ایم.

.. )، آمار دقیق ترافیک سایت، نحوۀ ورود کاربران به صفحه، صفحاتی که کاربران بعد از ورود به سایت شما بازدید کرده‌اند، نرخ بهترین دوره آموزش سئو تبدیل کاربران به مشتری و اطلاعات دیگر را به‌دست آورید.

متاسفانه برخی از دوستان وبمستر و کارشناس محتوا در این مورد کمی خساست به خرج می‌دهند و فکر می‌کنند که این کار باعث بالا رفتن ارزش سایت رقیب می‌شود. خب این موضوع کاملاً درست است؛ اما حُسن این کار در چیست؟

در جواب سوالتون باید بگم که بستگی داره عنوان رو به چی تغییر بدید؛ اگر عنوان بهتری قرار بدید و کلیک روش بیشتر بشه، ممکنه بیاید بالاتر و اگر عنوان خوب نباشه و کاربر خوشش نیاد یا فاکتورهای سئو مثل کلمه کلیدی رو نداشته باشه ممکنه برید پایینتر.

اگر محتوای مرتبط با کسب‌وکار خود تولید کنید و با سئو به رتبه‌های اول گوگل برسید، مخاطبان هدف را جذب کرده‌اید. در این صورت شما می‌توانید محصولات و خدمات خود را به آن‌ها پیشنهاد کنید. اگر شرایط محصول شما مناسب بوده و کاربر هم نیازمند آن محصول یا خدمات باشد، آن را خریداری می‌کند.

موضوع دیگر بک لینک یا لینک خارجی می‌باشد. در واقع استفاده از سایت‌هایی غیر از سایت خود برای لینک دهی است و کاربر با کلیک بر روی کلمه موردنظر وارد سایت دیگری می‌شود. البته برای استفاده از بک لینک باید دانش کافی در آن زمینه را داشته باشید و اصول خاصی را رعایت کنید. اگر بدون رعایت قوانین از سایتی بک لینک بگیرید گوگل سایت شما را جریمه می‌کند و باعث امتیاز منفی برای شما خواهد شد.

راستی تو بخش گوگل وبمستر تولز دوبار عبارت “بکلینک داخلی” اومده، فک کنم یه دونشو میخواستین بنویسین “بکلینک خارجی”

از دقتتون هم ممنونم، لینک داخلی دوبار نوشته شده بود که درستش کردم، فقط مورد اول (لینک هایی که به سایتتون داده شده) همون بک لینک خارجی هست :]

Report this wiki page